wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Realizacja gwarancji
Zamów przez telefon

Realizacja gwarancji

Reklamacja gwarancyjna bezpośrednio w serwisie producenta.
 

1. Sposób obsługi gwarancji

Wszystkie informacje znajdują się w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej producenta.
 

2. Czas złożenia reklamacji

Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej.
 

3. Door to door (niektóre produkty)

Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.
 

4. On-site (niektóre produkty)

Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Technik przyjedzie do twojego domu lub biura i naprawi sprzęt na miejscu. Ta usługa często nazywa się door 2 door, next business day itp.


UWAGA
Jeśli zgłaszana usterka, nie potwierdzi się w serwisie, koszt odesłania w wysokości 20 PLN ponosi klient.
 

 

 










 

 

 

Reklamacja gwarancyjna za pośrednictwem Wndcomp
 

1. Sposób obsługi gwarancji

Zgłoszenie skorzystania z obsługi gwarancyjnej odbywa się jedynie poprzez e-mail: serwis@wndcomp.com.pl.
 

W treści e-maila prosimy o informacje jak niżej:

a. Dane adresowe

b. Numer kontaktowy

c. Index/Symbol towaru (5 cyfr)

d. nazwa towaru (producent, model)

e. Numer seryjny towaru

f. Data zakupu

g. Dokładny opis usterki
 

Po otrzymaniu zgłoszenia pocztą zwrotną prześlemy numer RMA.
 

Otrzymany numer RMA umieszczamy w widocznym miejscu na paczce z reklamowanym towarem.

Paczkę odsyłamy na adres:

WNDCOMP „Serwis Gwarancyjny”
00-162 Warszawa ul. Dzielna 5


 

Uwaga, koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, po naprawie towar jest odsyłany na koszt gwaranta.
 

Nie jest możliwe zgłaszanie reklamacji gwarancyjnej inną drogą niż e-mail (nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych, SMS, przy użyciu komunikatorów lub osobiście)

UWAGA
Jeśli zgłaszana usterka, nie potwierdzi się w serwisie, koszt odesłania w wysokości 20 PLN ponosi klient.

 

Uwaga, uszkodzenia mechaniczne reklamowanego urządzenia powodują utratę gwarancji (uszkodzenia mechaniczne mogą postępować i powodować kolejne usterki urządzenia).
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl