Reklamacja gwarancyjna bezpośrednio w serwisie producenta. Wszystkie informacje znajdują się w dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej producenta. Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej. 3. Door to door (niektóre produkty) Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem. 4. On-site (niektóre produkty) Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Technik przyjedzie do twojego domu lub biura i naprawi sprzęt na miejscu. Ta usługa często nazywa się door 2 door, next business day itp.
| Reklamacja gwarancyjna za pośrednictwem Wndcomp 1. Sposób obsługi gwarancji W treści e-maila prosimy o informacje jak niżej: a. Dane adresowe b. Numer kontaktowy c. Index/Symbol towaru (5 cyfr) d. nazwa towaru (producent, model) e. Numer seryjny towaru f. Data zakupu g. Dokładny opis usterki Po otrzymaniu zgłoszenia pocztą zwrotną prześlemy numer RMA. Otrzymany numer RMA umieszczamy w widocznym miejscu na paczce z reklamowanym towarem. WNDCOMP „Serwis Gwarancyjny” Uwaga, koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, po naprawie towar jest odsyłany na koszt gwaranta. Nie jest możliwe zgłaszanie reklamacji gwarancyjnej inną drogą niż e-mail (nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych, SMS, przy użyciu komunikatorów lub osobiście)
|
---|